همشهری آنلاین: ملی‌پوشان نوجوان و جوان تنیس روی میز ایران ششم شهریور ماه عازم دوحه می‌شوند.

ping pong

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، نوزدهمین دوره پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش‌های انفرادی، دو نفره و تیمی، 8 لغایت 12 شهریور ماه (30 آگوست الی 3 سپتامبر میلادی) به میزبانی قطر و در سالن الغرافه دوحه برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون با اشاره به اعزام کاروان کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در هر دو بخش پسران و دختران به این رقابت‌ها اعلام کرد: تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران با ترکیب پوریا عمرانی، متین لطف‌الله نسبی، سروش امیری‌نیا و آرمان حاجی‌ئی با هدایت محسن شیشه گرها در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

حسینی افزود: تیم ملی نوجوان پسر کشورمان نیز با ترکیب محمد بشیری، متین حیدری و محمدرضا حنطه با مربی‌گری کاظم مستحقی در این رقابت ها شرکت می‌کند.

سخنگوی فدراسیون به حضور دختران تنیس روی میز ایران اشاره واعلام کرد: تیم ملی جوانان دختر کشورمان با ترکیب زهرا علوی، صبا صفری، مهشید اشتری و مریم معظمی با هدایت مهناز رجبیان راهی این دوره از رقابت‌ها می‌شود.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان که اخیرا اردوی آماده‌سازی خود در بندر عباس را پشت سر گذاشتند، متشکل از فاطمه جمالی‌فر، مینا پورموسوی، غزاله ملاطلب و با مربی‌گری ویدا عبدی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

حسینی در پایان افزود: کاروان کشورمان نیمه شب ششم شهریور ماه به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد و پوران رحیمی و نصیبه هروی، داوران کشورمان نیز جهت قضاوت در این دیدارها به دوحه اعزام خواهند شد.

 

کد خبر 228572
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز